Yritän tehdä ostoksia Nintendo Switchillä.
Tarkista, että sinulla on käyttämäsi kortilla ostosvakuutus. Tarkista myös, että olet antanut oikeat tiedot. Jos käytät tallennettuja korttitietoja, sinun tulee yrittää poistaa ennalta syötetyt tiedot ja rekisteröidä kortti uudelleen. Tarkista lopuksi myös pankistasi tai korttiyhtiöstäsi, ettei virhe johtu heistä. Jos virhe jatkuu: täytä alla oleva lomake ja kirjoita sama sähköpostiosoite, johon tili, jolla yrität käydä kauppaa, on linkitetty.
Yritän tehdä ostoksia 3DS:llä, 2DS:llä tai Wii U:lla.
Nintendo Network ID -tilityyppiä käyttävillä laitteilla et voi enää tehdä ostoksia korteilla suoraan Nintendo eShopissa. Sinun on luotava Nintendo Account -tili (jos sinulla ei vielä ole sellaista) verkkosivustolla my.nintendo.com ja yhdistä se sitten NNID-tunnukseesi, jotta voit tallettaa rahaa NA:n kautta, jota voit käyttää NNID konsolisi eShopissa. Muista luoda tili samalle henkilölle, jolle NNID luotiin.
Nintendo Network ID (käytetään Nintendo 3DS / 2DS ja Wii U:ssa).
Jos pyysit uutta salasanaa, mutta et saanut sitä, tarkista aina roskapostikansio varmistaaksesi, ettei sähköposti ole päätynyt sinne. Jos et voi itse pyytää uutta salasanaa konsolin kautta, voit täyttää alla olevan lomakkeen ja autamme sinua. Muista kirjoittaa sama sähköpostiosoite, johon tili on sidottu. Jos alkuperäistä sähköpostiosoitettasi ei voi käyttää, pyydämme muita tietoja vahvistaaksemme, että omistat tilin. Muista, että jonkun toisen tiliä ei saa ottaa haltuunsa.
Nintendo Account -tili (käytetään sovelluksissa ja Nintendo Switchissä).
Voit pyytää uutta salasanaa verkkosivustolla, jossa loit ja hallinnoit Nintendo Account -tiliäsi: accounts.nintendo.com/. Jos pyysit uutta salasanaa, mutta et saanut sitä, kannattaa aina tarkistaa roskapostikansiosta, ettei sähköposti ole päätynyt sinne. Muista, että tilisi myyminen tai siirtäminen toiselle on kielletty, tili on henkilökohtainen.
Jos sinulla on ongelmia 2-vaiheisen todennuksen kanssa tai et enää pääse käyttämään Nintendo Account -tilille rekisteröityä sähköpostiosoitetta
Voimme auttaa sinua vain, jos voimme varmistaa, että olet todella tilin omistaja. Tätä varten sinun on annettava meille seuraavat tiedot:
- Nintendo Account Sign-In ID tai Nintendo Network ID (NNID täytyy olla linkitettynä Nintendo Account -tiliisi)
- Nintendo Account -tiliin linkitetty sähköpostiosoite
- Rekisteröity syntymäaika (Vuosi/Kuukausi/Päivä)
- Ensisijaisen konsolin sarjanumero
- Vähintään kolmen tilin kautta ostetun ohjelmiston nimi